Generelle oplysninger
Påskegave - en del af Koala Reklame ApS
CVR-nr. 43460862
Solvang 12
3450 Allerød
info@paaskegave.dk
Tlf.: 7020 4056
Du accepterer hermed handelsbetingelserne ved at handle med Påskegave.
Indgåelse af aftalen
1. En juridsk bindende aftale mellem dig og Påskegave er først indgået, når du modtager en ordrebekræftelse pr. e-mail. Indtil du modtager en ordrebekræftelse, er Påskegave berettiget til at annullere din ordre helt eller delvist, fx som følge af pris- og tekstfejl eller udsolgte varer. Hvis det sker, vil du naturligvis blive underrettet herom pr. e-mail.
2. Når du har afgivet en ordre hos Påskegave, vil du automatisk modtage en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt. Denne e-mail er alene en elektronisk kvittering for, at vi har modtaget din ordre. Der er ikke på dette tidspunkt indgået en juridisk bindende aftale mellem dig og Påskegave.
Priser:
Hos Påskegave viser vi alle vores priser både ex. og inkl. moms.
Betaling:
Hos Påskegave kan du benytte følgende betalingsmåder:
Dankort, VISA, Mastercard, Visa Electron, MobilePay og fakturabetaling.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme.
Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:
1) Vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller
2) Indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.
Beløbet bliver først fratrukket din konto, når hele din ordre er leveret.
Konto:
Det er som erhvervskunde muligt at ansøge om konto med kredit hos Påskegave.
Betaling med faktura (kun for firma og offentlige)
Firma med CVR nummer har mulighed for få konto med kredit, dog bliver ordren først gennemført efter kreditgodkendelse.
Offentlige kunder med EAN nummer, har automatisk 14 dages kredit. Vi fremsender faktura efter ordren er leveret.
Leveringstid
Hos Påskegave modtager du din bestilling af lagervarer indenfor 3-5 dage efter afgivelse af din ordre.
Vi sender varer fra flere forskellige lagre, så det er ikke sikkert, at du modtager alle dine varer samtidig. Vent derfor gerne en ekstra hverdag på, at det hele bliver leveret. Leveringen sker med forskellige transtportfirmaer såsom GLS, Postnord Logistics, Danske Fragtmænd m.fl. En ordre kan godt blive delt op og leveret med forskellige transportfirmaer. Du kan desværre ikke selv bestemme, hvilket transportfirma du ønsker dine varer leveret med, det kommer an på varerne og hvilket lager, der sendes fra.
Modtager du ikke din pakke indenfor 5 dage
Er din pakke ikke modtaget indenfor de forventede 5 hverdage, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon 7020 4056, eller ved at sende en mail til info@paaskegave.dk
Hvor skal pakken leveres?
Når du kommer til betalingssiden, har du i feltet "Kommentar" mulighed for at skrive hvor fragtmanden skal levere din ordre.
Hvis ordren må stilles uden kvittering, er det her muligt at oplyse hvor ordren må stilles, f.eks. foran døren, i garagen, under halvtag m.v. Vi kan dog ikke garantere at ordren stilles nøjagtigt der, hvor det er ønsket.
Hvis du vælger denne løsning, overgår risikoen for ordren til dig som kunde, når ordren er afleveret. Du bør derfor undersøge pakkens indhold hurtigst muligt, og kontakte os med det samme, hvis pakken eller forsendelsens indhold viser tydelige tegn på skade.
Du skal dog være opmærksom på, at det kan være svært at bevise, at en skade er sket inden levering overfor fragtfirmaet, når pakken er leveret uden kvittering, og har stået uden opsyn i en periode.
Transportskade / defekt produkt:
Skulle der mod forventning være sket en synlig transportskade på den eller de pakker vi sender til dig, så er det vigtigt at du gør fragtmanden opmærksom på dette:
- Enten kan du modtage pakken med forbehold.
- Eller du kan åbne pakken mens fragtmanden ser på. Hvis indholdet har taget skade, skal du nægte modtagelsen af pakken, så fragtmanden tager den med retur til vores lager.
Modtager du pakken uden forbehold, og uden at undersøge om der er sket skade på produktet, så er det på eget ansvar, hvis der er sket en skade på produktet / produkterne som vi har sendt. Vi kan derefter ikke erstatte din levering.
Er skaden ikke synlig på pakken ved modtagelsen, har du stadig 8 dages reklamationsret.
Restordre
Vi opdaterer vores lagerstatus hver nat, så skulle den lagervare du har bestilt være gået i restordre inden du bestiller, bliver du kontaktet af vores kundeservice pr. mail omkring ny forventet leveringstid. Ønsker du ikke at vente til vi får varen på lager igen, er du naturligvis velkommen til at annullere din bestilling.
Leveringsomkostninger
Påskegave beregner fragten efter vægten på din bestilling. Fragten på din samlede bestilling, vil blive vist i kassen, inden du betaler.
Påskegave leverer til følgende lande: Danmark, Grønland, Island og Færøerne. Vedr. Grønland, Island og Færøerne kan du få oplyst den præcise fragt på tlf: 7020 4056.
Reklamationsret
Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.
Reklamationer skal ske skriftligt på info@paaskegave.dk straks efter at manglen er konstateret, dog senest 5 dage efter modtagelse af varen. Ved for sen reklamation mister kunden samtlige reklamationsbeføjelser.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Fragtskader skal anmærkes straks ved modtagelsen af varer til den anvendte fragtudbyder.
OBS: Vi anbefaler at alt chokolade opbevares (mørkt) mellem 10-18 grader.
Fejllevering
Ved fejllevering fra vores side, bedes du straks os på mail: info@paaskegave.dk, så vi hurtigt kan sende dig det korrekte produkt. Og vi afhenter naturligvis den forkert leverede vare, uden omkostninger for dig.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Påskegave og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på https://paaskegave.dk/ er Michael Petersen, medejer af Påskegave.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@paaskegave.dk.
For mere information omkring vores persondatapolitik – læs her.